Hersenwerk

Ik ben ambteloos burger en kijk dus regelmatig tv bij de lunch. Aangezien Syfy geen Law & Order herhalingen meer uitzendt om 12:10, zapte ik vorige week in Boston Legal.

Met een opgetrokken wenkbrauw keek ik naar de rare advocatenserie. Weet de RTL 4-directie wel wat ze uitzenden? In de aftiteling stond David E. Kelly genoemd. Die naam komt me bekend voor, hmmm… straks even opzoeken op IMDB.

Dat deed ik vervolgens natuurlijk niet.

Gisteren keek ik weer, dit keer gepland. Toen drong het tot me door: dit is Ally McBeal op testosteron!

En toen wist ik weer wie Ally McBeal had gemaakt.

Geef een reactie

