Nieuwe Telefoon

Mijn oude telefoon, een Sony Ericsson W810i, is klinisch dood. Als in: hij ging niet meer aan.

Dus ik heb via mijn provider mijn abonnement geüpdeet. Omdat ik een Trouwe Klant ben, kon ik elke telefoon kiezen die ik maar wilde. Natuurlijk had ik mijn oog al laten vallen op de nieuwe Experia, maar die werd mij door de telefoonwinkel afgeraden, ten gunste van de Samsung Galaxy S. Dus dat heb ik maar gedaan.

Tussentijds Oordeel

Ik werk nu al een paar dagen met mijn nieuwe telefoon, en het is nog niet geen liefde. Natuurlijk, het ontwerp is rechtstreeks gestolen van de iPhone -ook al zo’n hype die ik niet begrijp. Er zit internet op, wat fijn is, want dan kun je Radio 6 luisteren en Shakesville lezen zonder de laptop te starten.

Maar ik ben niet erg enthousiast over het geluid dat uit de telefoon komt. Ik vind het dof en blikkerig. Dat geldt zowel voor de radio als voor de reguliere gesprekken. En ik vind het raar dat de kern van je apparaat niet beter werkt dan dit.

ETA: Lief heeft mij zijn Sony (!) koptelefoon geleend omdat de bijgeleverde oordopjes voortdurend uit mijn oren vallen. Daarmee was in elk geval het geluid van mijn fm-radio beter.

Ik heb dus klaarblijkelijk grote oren en kleine handen. Daar zit vast een freudiaanse grap in.

Geef een reactie

