Naaiwerkje!

Koker opgerold

 

Alle stoffen zichtbaar

De koker uitgespreid

Hoewel ik niet meer ambteloos burger ben, heb ik nog steeds tijd om te knutselen. Afgelopen vrijdag heb ik doorgebracht bij vriendin E. Ik had al langer een manier nodig om mijn breinaalden op te bergen. In mijn Stitch and Bitch boek stond een model waar ik onmiddellijk jaloers op was. De stoffen lagen nog in de kast.
One response to this post.

  1. Posted by Mieke on november 30, 2010 at 2:38 pm

    Hij is en blijft echt super cool! 🙂

    Beantwoorden

Geef een reactie

