Black Swan 3

Voor de tweede keer naar Black Swan geweest. Ik had Lief verteld dat de film mij van mijn sokken had geblazen, dus hij wilde hem ook zien. Wij zijn in het filmhuisje in Woonplaats gegaan. Ik heb weer gehuild.

Toen we naar huis liepen dacht ik weer na over het einde van deze film en een andere film die ik onlangs opnieuw gekeken heb, Finding Nemo. Oké, de films hebben heeeeeeel veel verschillen. Maar allebei gaan ze over een ouder die die zich extreem bezorgd maakt over de ontwikkeling van hun jong. En de beide jongen moeten leren risico’s nemen omdat ze volwassen moeten worden.

Alleen eindigt het voor Nemo met groei en leven, terwijl het voor Nina eindigt in de dood.

Geef een reactie

