Broek Gebouwd

Let vooral op de wijze waarop de breedtestrepen doorlopen. En er zit een heuse rits in. Zaterdag heb ik ‘m gedragen op de verjaardag van M, en Lief heeft aan iedereen gevraagd of het me niet geweldig staat. Niet echt een open vraag, nee. Ik heb inmiddels twee bestellingen opgenomen van andere vrouwen die ook graag iets uitlopende pijpen dragen, dus een aantal van hen meende het in elk geval.

Patroon
Patroon komt uit Knip mode 04 (April) 2011, Broek 23.

 Het model is niet helemaal onproblematisch: ik heb mezelf beslist goed gemeten, maar de taille is veel te wijd. Dat heb ik voor de foto opgelost met spelden. Nu zit de broek in de was, als ´ie morgen droog is, gaat de tailleband eraf, en leg ik de naden wat verder naar binnen. Ik denk dat ik voor deze broek niet mijn taillemaat maar mijn heupwijdte had moeten nemen. Montessori-momentje: leren van je fouten, en leer mij het zelf doen.

Geef een reactie

