Goed voornemen: meer EU

Ik heb tegen heel veel lieve mensen gelogen: ik heb wel degelijke goede voornemens voor 2012.

  1. Beter geïnformeerd zijn over en betrokken en/of aangesloten raken bij EU zaken.
  2. Daarover bloggen.

Het eerste is relatief makkelijk. Ik sta al op de verzendlijst van de GroenLinksers in Brussel. Ik heb me daarna aangemeld voor nieuwsbrieven van EUobserver en EurActiv. Ik krijg nu dagelijks een uittrekseltje uit gebeurtenissen vanuit het Brusselse.

Maar dat bloggen valt me niet mee. Ik deel regelmatig onderwerpen op Facebook waarvan ik denk dat ze nuttig of relevant zijn voor mensen in mijn omgeving. Daar is wat mij betreft Fb ook voor bedoeld. Waar ik nog op kauw is de vraag hoe ik de min of meer feitelijke informatie uit die nieuwsbrieven omzet naar iets persoonlijkers. Ik verwacht binnenkort de eerste resultaten te laten lezen.

Geef een reactie

