Verlanglijstje

Wanneer ik de eerste aankondiging zag, weet ik niet meer. Maar afgelopen najaar zag ik seizoen 1 van de BBC serie Sherlock, een 21e eeuwse update van het materiaal van Arthur Conan Doyle. Dus het hele najaar van 20110 heb ik afgeteld naar 1 januari 2012, waarin seizoen 2 van start ging. Inmiddels is bekend dat de opnames voor seizoen 3 beginnen in 2013. Ik ga ervan uit dat Moffat en Gatiss al een heel aantal ideeen hebben over hoe het eruit moet zien. Mijn voorlopige verlanglijst:

  1. Mycroft Holmes die iemand buitengewoon beleefd intimideert. Gatiss is op z’n aller- allerbest wanneer hij iemand beleefd intimideert. (Zie ook: Hillary Briss en Mr. Snow)
  2. Vaste verkering voor John Watson (minimaal aflevering 3.1)
  3. Mycroft en Lestrade die elkaar zien. (Want: Fuck Yeah, Mystrade)
  4. Hoe zou het zijn met DI Dimmock?
  5. (later toegevoegd): Sherlock spreekt Frans. Of Russisch of Hindi of Italiaans.
Geef een reactie

